onsdag 1 september 2010

skolan

sitter vid datorn i mediateket nu o väntar på bussen :D ska m madde hem idag vilket nog kommer bli trevligt som vanligt (yy) Nu sitter vi íaf o väntar på bussen som kommer om en kvart -.-' Bli nog inge mer inlägg idag eftersom jag är hos madde o sen måste jag plugga!! har typ asmkt gloser o shit "/ men men man lär ju sig iaf.. idag var det cooper testet (stava) var jobbit som fan men är ändå stolt över min tid, sprang på 10.30 :D najjs najjs annars idag har skolan vart rätt chill..blir ingen träning för mejj ikväll, min hals säger ifrån, varför kan jag aldrig få bli frisk??
Nu ska jag dra, heeeeeerrrrrååååå!

sluta sura för ihelvete..

2 kommentarer:

Moa Christensen ,<3 sa...

ellerhur:D
ni passade jätte bra tillsammans:D
din blogg är fin:D:D<3

Marta sa...

Roligt ;P <3

Skicka en kommentar