lördag 4 september 2010

hallooo

Hejj alla där ute :P
Idag är det äntligen lördag :D Igår kom först storebror o hans tjej t oss så fick vi massa grejjer av dem för de har vart i thailand i 3 veckor nu :D jag fick b.l.a två klänningar :) Sen fick vi typ 12742184 kg godis (yyy) Sen på kvällen var jag o lena föest på ungdomenshus o sen vid nattbussen lite, kallt som faan!
Idag så har jag tänkt att bara ta't lugnt nu på förmiddagen o sen på em blire att kolla på damerna när de kör DM, kom o kolla! klockan 15.00 och 18.00 i hallen (yy) Sen efter det blire hemmakväll m godis o film m familjen :) Imorrn så drar jag te linköping o där kommer jag va hela dan så det kommer nog inget inlägg då, kommer ett kanske på måndag om vad jag hittade på i "stor stan" och TACK till alla er som kommenterar blir så glad varje gång :) Puss på er!

Ps. Sorry för dålig uppdatering!

1 kommentarer:

MartA sa...

Roligt :) lite godis blir det... <33

Skicka en kommentar