tisdag 31 augusti 2010

plugg-.-'

hejjsan!
Nu är jag hemma o så efter en mkt tuff dag :D Har bara haft jobbiga lektioner idag med typ 10 minuters rast mellan varje lektion! Urk säger jag bara! Bästa lektionen idag var svenskan (y) verkar faktist riktigt kul det vi ska göra! vi ska typ skriva en berättelse om skattkammarön o masser shiet.. I slutet av skoldagen hade vi gympa o typ övade för kooper testet imorrn. Åfr la se hur det går, mitt mål är under 15 minuter! (yy) Den kvällen blire iaf ingen träning för det klarar nt min hals av :( Nu har jag planerat o grejjat inför söndag m, kommer bli kuul!! Nu så ska jag plugga franska glosor o lite annat o sen blire mat o fångarna på fortet o lite myys ;P
See Yah!



Fan vad jag hatar dejj. När ska du inse det?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar