måndag 30 augusti 2010

hejhopp

Nu har jag kommit hem från bandyn o så! Stackars Elsa vrickade ju foten så du får krya på dejj t imorrn! Idag så var det måndag igen -.-' Dagen började m att jag försov mejj o sen fick stressa till skolan.. i skolan var det bara jobbiga lektionen o jag är numera elevråds representant tsm m Lovisa. I slutet av dagen fick jag en jävla huvudverk o fick gå hem från sista lektionen. Men nu mår jag bra igen o ska t skolan imorrn igen, jippie! -.- Just nu sitter jag o chattar m min kära kusin Frida o annars gör jag ingenting. På lördag är det damdm i hallen så kom o kolla allihopa!! från ca 8 på morronen t ca 8 på kvällen (y)
På onsdag blire taggträning t lördag dårå, fast jag ska ju nt spela! På söndag drar jag o kusin Kristina till syster o hälsar på! Fhett najjs! (L) O på måndag ska jag äntligen till optikern! (yy) Ska få linser :D
Men nu ska jag sova, lång o seg dag imorrn!

Pussar

0 kommentarer:

Skicka en kommentar