måndag 9 augusti 2010

herewegoagain;D

Tjenixen ;)
Nu har jag nt bloggat på ett tag men jag har nt haft ork o så har jag vart i varberg m madde i 4 dagar (y) men nu jävlar är det dags igen ;DD Just nu så ska jag äta smörgås o senare så blire mer film troja, chilldag idag i mjukiskläder och tv dator m.m. Dagens enda måste är att packa tills imorrn då det bär av till syster i vikingstad o sen drar jag hem till farmor o farfar stannar över natt där, men de har dator så det blir nog en uppdatering då troja.. Ikväll är det innebandy träning, lite nervös är man allt, fast vi får väl hoppas att det fövandlas till en adrenalin kick sen ^^ elsa o jag kommer iaf bli power, likadana klubbor, likadana tröjor o båda 2 är juh så jävla bra på bandy *hosthost* men nu ska jag käka mina mackor innan de kallnar!

KyssN ;*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar