tisdag 10 augusti 2010

OliveroSyster


Helluuu!
Nu sitter jag hemma hos farmor o farfar i linköping :) Igår så vare träning då, så jävla kul o jobbit eftersom jag har så jävla dålig kondition men jag lovar det ska ske en förbättrning inom sinom tid XD Idag har jag lite träningsverk i armarna bara :P Idag har jag spenderat dagen hos min älskade syster och hennes lilla son oliver, som jag är moster till :) Det gillas! Imorse så skulle jag iaf gå upp halv 9 för attvi skulle åka klockan 10 men eftersom jag är smart så somnade jag juh om och valnade och fick panik halv 10 -.-' Men jag hann juh iaf ;) Ikväll blire väl Tv oså då, skulle baka lite med farmor med tror jag (y) sen kanska jag tar o bastar lite med, det får vi se senare hur det blir me det :P Det blir ett ganska långft inlägg nu bara för jag älskar att skriva med farmor och farfars tangentbord :D Kan juh skriva hur resten av vecka ser ut då:

Må: Träning
Ti: Syster :*
On: Farmor o farfar o Träning!
To: Skulle kanske va m Elsa viktor o danne !?
Fre: Emma :)
Lö: Emma :)
Sö: vene !?

NU har jag bestämt mejj för att börja vända tillbaka dygnet eftersom snart är det school time again :D ska bli båda lite skönt o tråkigt på samma sätt :D men nu ska jag käka glass, vi hörs! Puss på er alla! PS. BIlden är på sötaste oliver! (L)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar