torsdag 29 juli 2010

marknadidagrå






HEJ! Inställd föreställning ikväll, that sucks! Fan att det ska va sånt här jävla pissväder! Ajja, idag var det juh johannamarken, den sämsta nånsin tror jag faktist !? Dåligt väder osv.. Iaf så köpte jag o elsa varsin exakt likadana green day tröjor, meeeee lloooooovveeee! Sen så köpte jag ett par jenstights oxå. Sen så delade vi på en coca cola, en mjukglass och 3 remmar :P Träffade masser av pers..! Sen när jag kom hem så åt jag lite o chillad elite o sådär ;D Nu har jag nyss badat i poolen, kallt som fan :S Nu blire chill o datorn resten av kvällen så var sociala nu ;D Och bara så att alla vet så kommer jag o elsa bli värsta power på bandyn sen i höst, likadana klubbor o likadana tröjor :D Orkar nt skriva mer nu

Peace and Love
Lina <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar