tisdag 17 augusti 2010

sjuttondeaugustitvåtusentio


Hejj!
Det känns nt riktigt som att ngn läser min blogg längre "/ Får se om jag kommer fortsätta m den, men om de som läser det här inlägget kunde slänga in en kommentar så jag vet om det är ngr överhuvudtaget som läser den!? Idag har jag fixat lite på rummet o sen så har jag tränat o chillat :) Just nu på kvällen har jag sett filmen uptown girls, redigt bra faktist, den kan jag rekomendera! :D Nu är jag ganska trött o ska nog sova snart för imorrn ska jag upp klockan 8 för att vända tillbaka å dygnet för snart så börjar ju skolan igen! ;oo Känns helt galet att sommarlovet har gått så fort! Det är juh redan typ slut!? Vad hände med tiden !? :DD Imorrn ska jag va m emma i stallet o sen så ska jag följa joel till simskolan o lite, annars vet jag nt.. vi får väl se vad dagen har att erbjuda ;D Carpe Diem! Nu ska jag sussa, gooood naaaatt'


jusste det var juh en sak till..... du är sååååååå överdriven! det var det, det,sweet dreams!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar