måndag 16 augusti 2010

sextondeaugustitvåtusentio

Hejj alla goa bloggläsare ;)
Idag så har jag varit barnvakt åt joel o vart med elsa en stund (y) När jag vaknade imorse o hittade katten så stod hon o skakade o det droppa blod på henne :( Så jag har tagit hand om henne lite smått hela dagen.. hon blev bättre sen o när vi ringde vetrinären o de sa att hon förmodligen hade förstoppning så om det blir värre ska vi åka in m henne imorrn :/ Mysan, du är stark du klarar det här! Du får inte försvinna från mejj..:'(
Sen så glodde jag lite på tv:n o sen så gjorde jag o joel krabbelurer tsm, sammarbete på hög nivå XD Sen så åt vi dem o vid 2 kom elsa :) Vi tittade på film o pratade o garvade o lite sånt dära (yyy) Senare på kvällen så åt jag mat o sen tog jag cykeln ner till bandyn! Fick en känsla av att det gick ganska bra idag ändå... Nu ska jag grejja lite här o sen så blire nog tv resten av kvällen! God Natt o Sov Gott!

XOXO Lina

0 kommentarer:

Skicka en kommentar