torsdag 17 juni 2010


Hejj!
Har bestämt mej för att blogga igen nu :D GÅrdagen var fantastisk! Madde sov juh hos mej dårå o sen drog vi upp till visjön o schteeekte! fhett najss med värkdens bästa tjej! <3 sen så fick jag ett mms o ringde pappa osm sa att jag hade blivit moster, helt fucking underbart! så då kastade jag mej på cykeln o när jag kom hem så fick jag juh se en bild på världens sötaste bebis! oliver ska han troligtvis heta :) En helt underbar onsdag ! (L)


Dagen idag har vart fhett chill assa! Gick upp vid 12 o käkade frulle. sen så gick jag ut i solen o solade lite, najjs! Resten av dagen har jag chillat o spelat crocket med familjen o sånt :D Nu ikväll ska jag duscha o sen så vet jag nt vad som händer? Ring 0703352650 !! Imorgon kommer farmor o farfar så då ska vi köra 5-kamp med dem o grilla o bara mysa :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar