fredag 18 juni 2010

10-06-18

Hejj Sweeties!
Kvällen igår då först: Vid 10 drog jag t Sabine, vart väldigt imponerad av mej själv, duscha sminka fia mejj o packa t sabine + cykla t musikskolan på 25 minuter :D Sen så när vi kom hem t henne så packade vi badkläderna o drog t Vikke o Danne. Vi badade i viktors pool o såg på film o spelade kort, mkt trevlig kväll! Sabine o jag cyklade väl hem vid 1 lr ngt inatt o sen så somnade vi vid 2 :D Vaknade vid 11 imorse av att Göran knakcade på dörrn o sa att det var frukost. Sen vart det lite bråttom eftersom Sabine skulle t Gränna sen :) Nu sitter jag här o har precis städat. Ikväll blire grillning och 5-kamp med familjen medans vi tittar på Vätternrundan! Vi har juh lyxen att alla åker förbi vårt hus så jag kan va antingen på mitt rum o titta genom fönstret eller i trädgården o titta :D Nu ska jag dra mejj men vi ses! Föresten imorrn vet jag nt vad som händer så RING 0703352650 :D

PussN (L)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar