onsdag 25 augusti 2010

onsdag(y)

Hejj Alla Goa läsare! Idag har vi vart i sköna torpet med klassen. Var faktist kul men kallt som faan! Känns som om man kom klassen lite närmare nurå.. När jag kom hem sen så frös jag fortfarande så jag åt lite mellis o sen gick jag o lade mejj i mammas o pappas säng med tre täcken, kläder o massa kuddar o glodde på TV sen efter ett tag så somnade jag ju -.- :D o vaknade igen halv 7 av att det var mat, så då åt jag lite o sen stack jag iväg till träningen, redigt gött äre asso! Efter träningen strechade o åt o duschade jag o nu ligger jag i sängen o bloggar :D Nu till den stora frågan!

Vad kan göra Min Blogg bättre?

Tacksam om alla som läser bloggen svarar på frågan!!


Pussar!



Jag står inte på någons sida av er.. o du, när ska du växa upp egentligen? -.-'

0 kommentarer:

Skicka en kommentar