måndag 26 juli 2010

läääängesseeen

Heeeeejjj!
Nu var det ett tag sen men men jag kmr iaf inte va social på sommaren :P Krönike har vart sjukt kul som vanligt och det ha rjuh kommit ganska mycket folk jag vill tipsa alla att gå på krönike. Det är en upplevelse som man måste uppleva för att förstå känslan! VARJE KVÄLL 22.30 i klosterruinen, 75 kr ungdom, 150 kr vuxen ! Alla kommer och tittar :P
Vi fick ställa in föreställningen i söndags vilket juh var sjukt skönt för annars hade det vart 245361256839823 minus grader ! (N) just nu chilllar jag gaaalet och lyssnar på musik, men med lite blandade känslor... ska nog snart sova, gääääsp! Ska juh med madde t varberg med, kommer bli sjukt kul älskar dejj tjejen! (L) Längtar samtidigt som man inte längtar, för det betyder juh att krönike är slut, känns helt konstigt att det är mindre än en vecka kva rnu :'( KOmmer sakna det och alla sköna pers som är med om det inte blir nästa år! :'( Imorrn blire chill och lite sånt, onsdag middag m lena hos vår regissör (y :D torsdag johannamarken (y) fredag: kanske sova hos lena, lördag: kanske sova hos lena söndag: packa o sånt måndag- tordsag vecka 31 varberg (y' fredag: chill lördag: vadstena med brudarna:* söndag: viiiiila ! Mitt sommar lov är alltså jävligt fullbokat, me love :D men nu ska jag sova, puss ;d

0 kommentarer:

Skicka en kommentar