fredag 2 juli 2010

gokväll


Shaa alla goa o glada !

Nu sitter jag här o käkar ostsmörgås o när jag skrivit färdigt det här skza jag se på en film o sen ska jkag faktist sova :D ska upp klockan 07.00 imorgon, otroligt tidigt jag vet ! ;o men men plikten kallar xd ska stå ponnyridning på heda marken . idag så gick jag upp vid 11 o duschade o fixade mejj sen åkte vi t motala o kollade på när ralle spelade fotboll. blev tyvärr en förlust men det var bra kämpat iaf alla ! efter det käkade jag glass o sen kom jag hem o åt mat. sen så åktejag, farfar, madde, joel o ralle upp t visjön o tog ett kvällsdopp, det var skönt ! när jag hade kommit hem sen så åt vi jordgubbar, gott gott ! sen spelade jag o joel lite fotboll o nu blire film! (y' ska se på ngn krimilnal film :D har fått ngt jävla bett som kliar uta batra helvete så det ska jag gå o smörja nu oxå !


Go'natt !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar