onsdag 7 juli 2010

Godmorgonellenåt




Tjoo!


Igår somnade jag vid halv 1, ganska skapligt för att vara mejj o imorse så vaknade jag vid 10 (y) Sen så åt jag frukost, läste ut min bok, den var grymt bra ! (se bild) Sen har jag fixat lite o så... snart ska jag nog ta mejj ett fyspass, ska göra 2 fyspass o en joggingrunda idag har jag bestämt mejj för ! Får se om jag kanske badar lite i poolen sen var visst bara 20 grader när jag tittade på termometern i poolen sist. Fint väder är det idag med, tummen upp för det ! Nu börjar ju snart krönike med, LÄNGTAR ! 2 dagar kvar nue, woow ! Men nu ska jag dra mejj troja, och för er som vill veta så städa jag faktist mitt rum igår, känner mejj stolt ! Däremot så tog det nästan 1 ½ h eftersom garderoben typ rasade ihop, så då var jag tvungen o hnga alla kläderna på en ställning brevid så ska pappa fixa den lite senare idag. Men vi hörs !




PussN

0 kommentarer:

Skicka en kommentar