söndag 20 juni 2010

hejallagoa&glada

Hejj!
Gårdagen lev följande: Vid 4 ringde Madde o frågade om vi skulle va. Klart vi ska sa jag och så möttes vi på bynn. Madde var hungrig så hon käkade pizza o efter det gick vi ner till kiosken där jag köpte min älskade daimglass (L) Sedan såg vi mörka molm komma närmare, så då eslutade vi oss för att skiljas åt :) Innan dess så ahde jag hunnit se lite på kungabröloppet oxå, mycket tjusigt! Tårtan hade juh fan 11 våningar och var 3.3 m hög :o!!! Sen så somnade jag vid 2 igår så är lite lagom trött nu :D
Dagen idag blir följande: Elsa! Hon kommer vid halv 12 o sen ska hon hem vid 4, kommer bli sjukt kul har nt vart med henne på ett tag nu o saknar henne massa! :*

Men nu måste jag fixa, GreenDay på o sen kör vi hårt;)

PussHej!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar