torsdag 24 juni 2010

10-06-24


Hejj alla underbara människor!
Kvällen igår vart super! Spelade volleyboll och badade med Elsa, Danne, Viktor, Bine, Marta o Ralle. Tjejerna vann, säger vi ;D Trevlans Trevlans

Idag så gick jag upp vid 12 och vid 13 så åkte jag o Sabine t Öninge o badade, vi var där hela dagen t kl 18 då åkte vi hem. På campingen träffade vi Sandra, Klara, Melvin, Ura, Ludde A, Linn har jag glömt ngn? XD Linn åkte hem ganska tidigt o efter det var vi lite med dem andra. Ruulig dag! Efter det käkade jag tacos MUMS! Nu har jag precis kommit hem från en joggingrunda o ikv blire New Moon o massor av chill! Idag har jag juh även lagt ett träningsschema, eftersom nu ska Lina in i formen. Hur schemat ser ut får ni nt veta, för man måste juh ha sina knep o knåp :D men nu sitter jag bara o babblar till ingen nytta så

Heeeeeejjjjjdåååå!! :D <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar