tisdag 18 maj 2010

Shaa!
Dagen igår då: Först så var det skola o friidrotten var sjukt kul men sjukt jobbig! :D Hörde visst att det var några som var sura på mejj oxå... haha skyll er själva säger jag bara! Sen så efterdte så åkte jag hem och åt lite mellis och sen så åkte jag till Sabine. Vi var och gick på föräldramötet i vår klass sen. Gott med fikat dör men annars så sa dem nt sp mkt intressant. efter det så sovde jag över hos henne kul kul. Assa I Löv That Girl ! ! ! Sen idag så var jag skolpolis så vi var tvugna att åka ifrån Sabine vid tjugo i 8 för vi ska samlas tio i 8 så vi ställde klockan på halv sju men försov oss till 1o över 7 fick juh lite panik så med så... men vi kom iväg och i tid spå allt gick bra. Sen så var jag skolpolis och dagen idag har vart väldigt bra känner jag. Men är så jävla besviken på er ! :@ :/ Sen så hade vi band, ehm ah vad ska man säga om det? Sen resten av eftermiddagen har spende4rats med läxor, datorn och kvällsmat som idag var fisk och potatis mos. Imorrn bär dte av till Kolmården (Y) Nä nu ska jag se på tvn

PUSS!

PS: Tkr det är väldigt många som slarvar med sin blogg nu, skärpning söger jag bara det är juh kul att läsa era blogagr jue!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar