torsdag 13 maj 2010

10-05-13

Hejj!
Nu sitter jah här o klockan är 14:44. Idga vaknade jag vid 10 lr ngt kanske?? Sen så låg jag drog mejj i sängen till kanske halv 11 lr ngt. Och precis när jag skulle ta på mejj mina tofflor s¨fick jah juh se att de var fyllda av kattspya. Så jahkollade upp ovanför dom o då visade det sig at det låg en kattspya i min säng!! Fy Fan säger jah bah! Inge kul o vakna upp med en sån. Sen så åt jah frukost o satt viddatorn ett tag. Vid halv 2 sen gick jah upp fårn soffan o fixade mejj iordning lite. Sen vid 2 kom Elsa o så drog vi och lånade film som vi ska se i helgen. Pratade juh lite oxå, o fyfan vad jah garvade då !!!!!! Hahahahahah idiot!! (inte elsa assa) Men men, o imorrn ska juh jah på fest o eftersom jah är så duktig och har slarvat bort inbjudan så måste jah juh ringa nån sen o fråga(A) Resten av dagen ska jag chilla o sen så dra upp till stallet en sväng men nu ska jah äta lunch, är ensam hemma oxå så ring om ni vill joina!

Puss på Er:*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar